Preskočiť na hlavný obsah

Pon-Pia

8:00 – 16:00

AIRNET s.r.o.

Strojárenská 8810/1C, 917 02 Trnava

Kontaktujte nás
ešte dnes

Máte otázky alebo potrebujete pomoc?
Naši odborníci sú tu, aby vám pomohli s akýmikoľvek požiadavkami.

Kontakt

Telefón

Kancelária

Otváracie hodiny

AIRNET s.r.o.

Siladice 240, 920 52 Siladice
IČO: 44996420
DIČ: 2022908316
IČ DPH: SK2022908316

Zmena podniku poskytujúceho službu prístupu k internetu

V súlade s vyhláškou Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, ktorá nám ukladá povinnosť od 01.01.2025, zverejňujeme informácie potrebné k zmene poskytovateľa internetu.

Kontaktné údaje: prenosinternetu@airnet.sk
Identifikátor podniku: 1025
Verejný šifrovací kľúčStiahnuť kľúč

Napíšte nám

    Potvrdzujem, že som sa oboznámil s Pravidlami ochrany osobných údajov a týmto udeľujem výslovný súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov

    Súhlas so spracúvaním osobných údajov


    Týmto ako dotknutá osoba beriem na vedomie, že moje osobné údaje budú po
    poskytnutí spracúvané v informačnom systéme prevádzkovateľa: AIRNET s.r.o.
    so sídlom Siladice 240, 920 52 Siladice, IČO: 44 996 420, Zápis: Obchodný
    register OS Trnava, Odd.: Sro, Vložka č. 24530/T, e-mail: info@airnet.sk,
    tel.: +421 33 2250 228, WEB:
    https://airnet.sk/ (ďalej
    len ako „Prevádzkovateľ“).


    Ako dotknutá osoba týmto udeľujem výslovný súhlas so spracúvaním svojich
    osobných údajov v rozsahu ako sú uvedené v tomto formulári poskytnutých
    Prevádzkovateľovi podľa §13 ods. 1 písm. a) zákona č. 18/2018 Z. z. o
    ochrane osobných údajov na účel: realizácie spätného kontaktu zo strany
    Prevádzkovateľa, a to po dobu do odvolania tohto súhlasu, inak na dobu do
    3 rokov pre účel archivácie podľa osobitného zákona a v prípade, ak bude
    zrealizovaný právny vzťah medzi klientom a prevádzkovateľom, doba
    archivácie bude 10 rokov v súlade s osobitným zákonom. Oslovovanie môže
    prebiehať prostredníctvom e-mailového alebo telefonického kontaktu.


    Potvrdzujem, že som bol/a poučený/á Prevádzkovateľom, že svoj súhlas môžem
    kedykoľvek odvolať (písomne na adresu sídla Prevádzkovateľa alebo e-mailom
    na jeho e-mailovú adresu, event. prostredníctvom formulára zverejneného na
    tejto webovej stránke Prevádzkovateľa). Odvolanie súhlasu nemá vplyv na
    zákonnosť spracúvania osobných údajov založeného na súhlase pred jeho
    odvolaním. Ako dotknutá osoba zároveň prehlasujem, že moje osobné údaje
    poskytujem dobrovoľne, bez nátlaku, a že všetky osobné údaje sú pravdivé,
    správne, aktuálne a úplné. Ako dotknutá osoba pri vyhlasujem, že v prípade
    ak Prevádzkovateľovi poskytujem osobné údaje iných osôb, že som k tomu
    oprávnený a mám k tomu ich výslovný súhlas. Zároveň potvrdzujem, že som
    tieto osoby oboznámil/a s informáciami o spracúvaní ich osobných údajov a
    Pravidlami ochrany osobných údajov, resp. ich oboznámim najneskôr do jedného
    mesiaca po poskytnutí týchto osobných údajov Prevádzkovateľovi. Zaškrtnutím
    tohto políčka zároveň potvrdzujem, že mám viac ako 16 rokov.


    Často kladené otázky

    Prečo internet od spoločnosti AIRNET?

    AIRNET je ideálnou voľbou pre domácnosť, ktoré hľadajú rýchle a spoľahlivé pripojenie za výhodnú cenu. Ponúkame širokú škálu balíčkov, z ktorých si vyberie každý.

    Aký je postup pri pripájaní a koľko trvá zriadenie internetu?

    Po vašej objednávke vás bude kontaktovať naša zákaznícka podpora a dohodne si s vami termín obhliadky a inštalácie. Samotná inštalácia trvá zvyčajne do 2 hodín.

    Aké zariadenia sú zahrnuté v cene inštalácie?

    V cene inštalácie je zahrnutá anténa / optický prevodník, napájací zdroj potrebný k našim zariadeniam a kábel do 30 metrov.

    Čo môže ovplyvniť rýchlosť Vášho internetu?

    Rýchlosť internetu môže ovplyvniť rušenie WiFi signálu, počet pripojených zariadení v lokálnej sieti, vyťaženie vašej linky iným zariadením vo vašej sieti alebo aj typ vášho zariadenia.

    Ako postupovať v prípade, že nefunguje internet?

    Skontrolujte pripojenie káblov, reštartujte hlavný router, anténu / optický prevodník z elektrickej siete a reštartujte zariadenie, na ktorom sa nefunkčnosť internetu prejavuje. Ak problém pretrváva, kontaktujte našu zákaznícku podporu.