Preskočiť na hlavný obsah

Pon-Pia

8:00 – 16:00

AIRNET s.r.o.

Strojárenská 8810/1C, 917 02 Trnava

Máte otázky?
My máme odpovede!

V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie otázky o našich službách.
Ak nenájdete, čo hľadáte, neváhajte nás kontaktovať.

Internet pre domácnosti

Prečo internet od spoločnosti AIRNET?

AIRNET je ideálnou voľbou pre domácnosť, ktoré hľadajú rýchle a spoľahlivé pripojenie za výhodnú cenu. Ponúkame širokú škálu balíčkov, z ktorých si vyberie každý.

Aký je postup pri pripájaní a koľko trvá zriadenie internetu?

Po vašej objednávke vás bude kontaktovať naša zákaznícka podpora a dohodne si s vami termín obhliadky a inštalácie. Samotná inštalácia trvá zvyčajne do 2 hodín.

Aké zariadenia sú zahrnuté v cene inštalácie?

V cene inštalácie je zahrnutá anténa / optický prevodník, napájací zdroj potrebný k našim zariadeniam a kábel do 30 metrov.

Čo môže ovplyvniť rýchlosť Vášho internetu?

Rýchlosť internetu môže ovplyvniť rušenie WiFi signálu, počet pripojených zariadení v lokálnej sieti, vyťaženie vašej linky iným zariadením vo vašej sieti alebo aj typ vášho zariadenia.

Ako postupovať v prípade, že nefunguje internet?

Skontrolujte pripojenie káblov, reštartujte hlavný router, anténu / optický prevodník z elektrickej siete a reštartujte zariadenie, na ktorom sa nefunkčnosť internetu prejavuje. Ak problém pretrváva, kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Ako prebieha inštalácia domáceho bezdrôtového Internetu a TV?

Náš technik nainštaluje anténu na vašu strechu alebo dovedie optické vlákno do vašej domácnosti a zapojí ho do routera. Následne nastaví WiFi sieť a pripojí televíziu.

Čo je to rýchlosť „sťahovania“ a rýchlosť „odosielania“?

Rýchlosť sťahovania udáva, ako rýchlo si sťahujete dáta z internetu. Rýchlosť odosielania udáva, ako rýchlo odosielate dáta na internet.

Aká je minimálna a maximálna doba viazanosti pri zriadení služby?

Službu je možné zriadiť aj bez viazanosti. Maximálna doba viazanosti je 24 mesiacov. Výška viazanosti ovplyvňuje cenu zariadenia na pripojenie a výšku vernostnej zľavy.

Aké doklady potrebujem k uzavretiu zmluvy?

K uzavretiu zmluvy potrebujete platný občiansky preukaz.

Kedy a ako môžem platiť za služby a tovar?

Za služby môžete platiť mesačne, štvrťročne, polročne alebo ročne. Platbu môžete uskutočniť prevodom, internet bankingom alebo poštovou poukážkou.

Čo znamená slovo agregácia?

Agregácia znamená zdieľanie prenosovej kapacity medzi viacerými užívateľmi.

Internet pre firmy

Čo môže ovplyvniť rýchlosť Vášho internetu?

Rýchlosť internetu môže ovplyvniť rušenie WiFi signálu, počet pripojených zariadení v lokálnej sieti, vyťaženie vašej linky iným zariadením vo vašej sieti alebo aj typ vášho zariadenia.

Ako postupovať v prípade, že nefunguje internet?

Skontrolujte pripojenie káblov, reštartujte hlavný router, anténu / optický prevodník z elektrickej siete a reštartujte zariadenie, na ktorom sa nefunkčnosť internetu prejavuje. Ak problém pretrváva, kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Prečo internet pre firmy od spoločnosti AIRNET?

AIRNET ponúka firmám stabilné a spoľahlivé pripojenie s garantovanou rýchlosťou a technickou podporou 24/7.

Aký je postup pri pripájaní a koľko trvá zriadenie internetu?

Po vašej objednávke vás bude kontaktovať náš technik a dohodne si s vami termín obhliadky a inštalácie. Termín inštalácie sa prispôsobí vašim potrebám.

Čo znamená skratka SLA?

SLA (Service Level Agreement) je dohoda o úrovni poskytovaných služieb, ktorá garantuje určitú dostupnosť a kvalitu pripojenia.

Načo slúži verejná IP adresa?

Verejná IP adresa umožňuje prístup k vašej sieti z internetu, čo je dôležité napríklad pre vzdialený prístup k serverom alebo kamerovým systémom.

Televizia

Ako prebieha inštalácia domáceho bezdrôtového Internetu a TV?

Náš technik nainštaluje anténu na vašu strechu, privedie kábel dovnútra a zapojí ho do routera a set-top boxu. Následne nastaví WiFi sieť a televízne kanály.

Akým spôsobom sa realizuje zriadenie Televízie?

Televíziu si môžete objednať spolu s internetom alebo ju dodatočne doobjednať k existujúcemu pripojeniu.

Ako spárujem svoje zariadenie s aplikáciou TV v mobile?

Stiahnite si aplikáciu SledovanieTV, spustite ju a zadajte prihlasovacie údaje, ktoré ste dostali pri aktivácii služby.

Stratil som svoje prístupové údaje a heslo. Ako ich môžem získať?

Kontaktujte našu zákaznícku podporu a my vám zašleme nové prístupové údaje.

Nenašli ste,
čo ste hľadali?

Radi vám poradíme! Kontaktujte nás: